Časté dotazy

Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá Vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.

Jak postupovat při vrácení?
Vrátit zboží můžete jedním ze 2 způsobů: 

1) Objednání svozu kurýrní složbou z vaší adresy

Kontaktujte nás na náš email  zlatonka@zlatonka.cz a po uhrazení domluvené částky za dopravu vám zajistíme svoz na smluvený den.

K výrobku prosím také přidejte vyplněný formulářem odstoupení od kupní smlouvy. Výrobek zkontrolujeme a zajistíme vrácení peněžních prostředků na Váš bankovní účet.

2) Vrácení poštou nebo kurýrní službou

1. Vytiskněte si a vyplňte odstoupení od kupní smlouvy. Pokud nevlastníte tiskárnu a nemáte možnost tisku, postačí Vám čistý arch papíru, ovšem vzorový formulář použijte prosím jako návod k vyplnění Vámi tvořeného tiskopisu.
Údaje potřebné k vyplnění odstoupení od kupní smlouvy naleznete na objednávce/faktuře, kterou prosím rovněž přiložte k zásilce. Nezapomeňte prosím uvést datum a formulář podepsat.
2. Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
3. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
4. Zboží zašlete na adresu našeho fulfillment  partnera:

Zlatonka.cz
Jablunkovská 1960/10a
737 01 Český Těšín
Tel. +420 775 599 323
Email. zlatonka@zlatonka.cz

Ze zákona spotřebitel nemůže odstoupit zejména od smlouvy:
a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
b) dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy
c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele
d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu
e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím
f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů
g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal
i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů
j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu
k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy

 

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

V případě, že výrobek budete vracet na adrese firmy NET Space s.r.o., nezapomeňte přinést dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
V případě, že budete výrobek posílat přímo na reklamační oddělení doporučujeme přiložit také vyplněný formulář Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a originál nákupního dokladu.

Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na naši adresu. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
Pokud jste si dané zboží nechali zaslat na dobírku či jste platili platební karty přes platební bránu, bohužel neznáme bankovní spojení na Vás, a proto je dobré jej uvést na patřičném formuláři, abychom věděli, kde vrátku finančních prostředků směrovat. Uvedení čísla Vašeho účtu urychluje proces vrácení a zabraňuje tak prodlevám, které vyvstávají kvůli nedokonalým informacím.

Nepřevzetí zásilky zaslané na dobírku nelze považovat za platné odstoupení od kupní smlouvy. V takovém případě je zákazník povinen uhradit veškeré náklady spojené s odesláním a vrácením zásilky, včetně nákladů na dopravu, balné a administrativní poplatky.

Objednávka je závazná a náklady spojené s jejím nevyzvednutím představují finanční ztrátu, kterou jsme nuceni vymáhat. Doporučujeme proto zásilky vždy převzít nebo nás včas kontaktovat pro případnou změnu doručení.

Velice nás mrzí, že Vám zásilka přišla nekompletní. Prosíme, informujte nás co nejdříve o výrobku (nejpozději následující den po převzetí), který vám nebyl dodán. Celou situaci prověříme a navrhneme Vám řešení.

Informovat nás o nekompletnosti zásilky můžete dvěma způsoby:

1) Prostřednictvím e-mailu na:
zlatonka@zlatonka.cz

2) Prostřednictvím telefonu:
od pondělí do pátku mezi 8:00 a 15:00 na telefonním čísle +420 704 499 666

Rozbalili jste svou zásilku a zjistili jste, že zboží uvnitř je poškozené? Oznamte neprodleně tuto událost jedním z níže uvedených způsobů, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky.

Pokud po rozbalení balíku zjistíte, že zboží je poškozené, oznamte nám to co nejdříve, abychom mohli požadovat náhradu škody po dopravci. Jinak se vystavujete riziku, že budete třeba i jen částečně nést odpovědnost za škodu, která nám vznikne vaší nečinností.

 

K uplatnění reklamace budete potřebovat:

1) Číslo Vaší objednávky -> je uvedeno v e-mailu, který Vám dorazí jako potvrzení Vaší objednávky. Případně jej naleznete jako Variabilní symbol na faktuře, a to vpravo nahoře.
2) Fotodokumentaci -> poškozený výrobek včetně balení zásilky prosím vyfoťte.
3) Popis poškození, případně i okolností předání zásilky a zjištění poškození -> je důležité uvést o jaké poškození se týká (promáčknutí, odření, atp.)

Tyto 3 informace prosím vepište do e-mailu a zašlete jej na reklamace@netspace.cz
Po přijetí Vašeho oznámení se budeme danou věcí zabývat a kontaktujeme Vás s informací, jaký postup bude následovat.
Například v případě, že jste zboží po převzetí rozbalili a zjistili jeho poškození, je možné zaslat pro zboží svoz kurýrem. Ovšem prosím dbejte na aktuálnost. Pokud si zboží objednáte, přeberete a rozbalíte za týden, je hůře nárokovatelné i uvěřitelné, že poškození nastalo například při přepravě, která proběhla týden před Vašim oznámením.

V případě, že jste rozbalili zásilku až po několika dnech (více než 48 hodin) stále máte právo zboží reklamovat, avšak již není možné objednat pro Vás svoz kurýrem. Nyní bude zapotřebí, po výše uvedeném oznámení na náš e-mail a obdržení informace od pracovníka, daný produkt zaslat na své náklady společně s vyplněným reklamačním formulářem a kopií faktury na naší adresu:

Zlatonka.cz
Jablunkovská 1960/10a
737 01 Český Těšín
Tel. +420 704 499 666
Email. zlatonka@zlatonka.cz

Snažíme se Vám zprostředkovat kvalitní výrobky od prověřených distributorů. Ovšem pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, budeme se snažit zajistit Vám u našeho distributora rychlou opravu či výměnu výrobku za funkční kus. Pakliže to nebude možné vrátíme Vám peníze na Váš účet.

Před započetím procesu reklamace se prosím seznamte i s reklamačním řádem, který je součástí obchodních podmínek.

Jak postupovat při reklamaci
Nejlépe je zboží, které chcete reklamovat, nafotit. Tedy zachytit věrohodně konkrétní závadu, která na produktu vyvstala. Samozřejmě pokud je to možné. Nezapínající se zařízení je velmi obtížné vyfotografovat.

Tuto fotodokumentaci nám prosím zašlete na e-mail: reklamace@netspace.cz

Po jejím zhlédnutí Vás budeme kontaktovat jakým způsobem zaslat produkt k reklamaci.

Pro započetí reklamačního řízení je zapotřebí:
a) najít číslo faktury nebo číslo objednávky (na faktuře uvedeno jako variabilní symbol) - to je nezbytné pro vyplnění reklamačního protokolu.

b) vyplnit reklamační protokol - v rámci jeho vyplnění je nutné uvést všechny náležitosti týkající se Vašeho nákupu. Jedná se o správné vyplnění hlavičky, která je v jeho těle prvním rámečkem. Zde náleží uvést spojení na Vás. V druhém okénku prosím specifikujte zboží a jeho pořízení (pro toto Vám poslouží faktura). Následuje třetí okénko, v němž je nutné popsat závadu, která nastala, a to co nejpodrobněji. Díky podrobnému popisu je servisní technik schopen se neprodleně zaměřit na určitý problém, a tak jej nejen odstranit, ale zkrátit rovněž celý proces reklamace. Druhou položkou třetího rámečku je Vás návrh na řešení dané reklamace. Zde se může jednat o výměnu vadného zboží za nové, opravu, atp. Nezapomeňte prosím také na fakt, že vrácení finančních prostředků je možné až po třetí uznané reklamaci. V některých případech se stává, že výměna zboží za nové není již možná z hlediska toho, že již není v naší nabídce, tedy náš distributor nám jej již nedodává, a proto se volí vrácení prostředků na Váš běžný účet. Pokud by nastala tato situace, tak Vás bude kontaktovat pověřený pracovník prostřednictvím e-mailu s informací o nemožnosti výměnu a se žádostí o sdělení čísla Vašeho bankovního spojení pro zaslání financí zpět.
Samozřejmě chápeme, že ne v majetku každého z nás je tiskárna. A proto pokud nemáte možnost tisku, tak postačí na prázdný arch papíru A4 vytvořit reklamační protokol vlastní rukou. V tomto případě však jako inspirace pro jeho tvoření použijte námi vytvoření reklamační protokol.
Na konci první stránky protokolu pak prosím nezapomeňte uvést datum jeho vyplnění a připojit Váš podpis.
Na druhé straně jsou náležitosti, jež se týkají po doručení reklamačního protokolu, jen nás.

c) zabalit zboží tak, aby při jeho přepravě nedošlo k nežádoucímu poškození. Přiložit kopii faktury a Vámi vyplněný reklamační protokol. Poslat na adresu:

Zlatonka.cz
Jablunkovská 1960/10a
737 01 Český Těšín
Tel. +420 704 499 666
Email. zlatonka@zlatonka.cz

K doručení si můžete zvolit jakéhokoliv kurýra a nebo nám zboží, pokud jste poblíž, dovézt osobně. Ovšem i v případě osobního doručení k reklamaci je nutné mít kopii faktury a vyplněný reklamační protokol.
Po přijetí zásilky Vás budeme prostřednictvím e-mailu kontaktovat o přijetí zboží k reklamaci.
Od přijetí zboží a uvědomění Vás o evidenci reklamace, začíná běžet 30denní lhůta pro její vyřízení.

Během této doby dané zboží poskytuje našim distributorům k posouzení stavu zboží. Berte prosím v potaz, že dané zboží je zapotřebí zaslat distributorovi, ten jej následně poskytuje servisnímu středisku, kde probíhá posouzení závady a případné opravy, pokud jste si je přáli. To prosím znamená, že nejsme schopni odpovědět během několika dní od přijetí zboží k reklamaci na Vaše dotazy, jak daná reklamace probíhá. Pakliže se budete zajímat o stav reklamace krátce od započetí jejího procesu, bude odpověď pracovníka znít nejspíše: Ano dané zboží k nám dorazilo a bylo poskytnuto našemu distributorovi k posouzení jeho stavu. O jeho vyjádření a následujících krocích Vás budeme informovat po doručení zboží s protokolem od distributora.

Důležité:
 Na produkty poskytované u nás máte jako fyzická osoba, nepodnikatel, 24 měsíční období, ve kterém lze nakoupené zboží reklamovat.

Akumulátory - pokud je součástí výrobku akumulátor, tak jeho životnost je zákonem stanovena na 6 měsíců.
UV žárovky - součást prodávaných produktů

Finanční prostředky na účet lze vrátit:
a) po třetí uznané reklamaci
b) pokud již nelze zboží vyměnit za jiný kus a to z hlediska jeho nedostupnosti u našich distributorů, tak Vám vrátíme prostředky na účet

 

Přišlo Vám jiné zboží než to, které jste si objednali? Za tuto nepříjemnost se Vám velice omlouváme.
V tomto případě nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu na: reklamace@netspace.cz
Kde prosím uveďte číslo Vaší objednávky (podle něj jsme schopni dohledat, jaké zboží jste si u nás objednali), jedná se o Variabilní symbol faktury, který naleznete na ní vpravo nahoře a je sedmimístný.

Dále prosím připojte, pokud lze, fotodokumentaci, jaký výrobek Vám došel. Někdy postačí vyfotografovat krabici na které je uveden kód výrobku (pokud jste si objednali např. KD755 a dorazilo Vám KD756). V případě, že Vám došel výrobek (autosedačka, odrážedlo, atp.) jiné barvy, než bylo dohodnuto v objednávce, prosím pořiďte fotografie přímo výrobku.

Mějte prosím na paměti i fakt, že někdy výrobci dojde krabice např. s modrou barvou a pošle modré zboží v krabici, na které je červené. -> Prosíme Vás tedy -> zboží nejprve rozbalte a zkontrolujte, zda je v krabici Vámi objednaná varianta. Navíc v rámci marketingu výrobců se stává, že na krabici jsou na různých stěnách uvedeny jednotlivé barevné varianty, a proto je nutné danou krabici otevřít a překontrolovat daný produkt, zda je barvy, kterou jste si zvolili.

Po obdržení Vašeho e-mailu o záměně zboží a jeho prostudování, Vás bude kontaktovat pracovník. Pokud došlo k záměně zboží a Vy zjistíte tento fakt co nejdříve (do 48 hodin) po převzetí zásilky, není problém objednat svoz u doručovací služby, která Vám zboží přepravila. Při použití svozu je nutné znát, že ten se objednává nejdříve na další pracovní den. Pokud pracujete například na turnusové směny, není problém se domluvit na konkrétním datu objednání svozu.

Zboží je nutné pro svoz zabalit a připravit k předání kurýrovi, který Vás bude během dne, na který byl svoz objednán, kontaktovat. Kurýr bude mít připraven i štítek, který sám na daný balík nalepí a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky.

V případě, že jsme chybně odeslali zboží a Vy jste nám zaslali e-mail s fotodokumentací, jsme schopni zaslat správné zboží co nejdříve po komunikaci s Vámi (Pokud tedy neproběhla po 12:00, kdy k nám postupně dojíždějí kurýři jednotlivých přepravních společností). V tomto případě by došlo k odeslání správného zboží až druhý pracovní den.

Prosím dbejte i na možnost zasílání zboží dle skladové dostupnosti. Tento fakt je uveden vždy v popisu zboží. To v praxi znamená, že pokud nedisponujeme typem AB01a, ale aktuálně máme skladě typ AB01b, který je parametrově stejný jako Vámi objednaný, tak zasíláme tento typ, jež máme skladem. Nečiníme to z naší rozvernosti, avšak proto, abychom Vám zkrátili čekání na Vámi objednané zboží.

Další často opakovanou situací je objednávka technického produktu, u něhož je v popisu uvedeno, že disponujeme např. buď barvou červenou, modrou nebo bílou a barevné provedení zasíláme dle skladové dostupnosti. Bohužel nemůžeme u těchto technických produktů zajistit, aby nám distributor dodal všechna barevná provedení. Pakliže si přejete přímo konkrétní barvu zařízení, napište ji prosím do poznámky při objednávce zboží a nebo nás po přijetí potvrzení objednávky prosím spravte o Vašem požadavku na konkrétní barvu prostřednictvím e-mailu na fajneceny@netspace.cz či na telefonním čísle, které je dostupné od 8:00 do 15:00 ->  +420 704 499 666. V tomto případě však může dojít k situaci, kdy distributor nebude mít delší dobu danou barvu k dispozici.